رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند اظهار داشت: در جلسه کارگروه ویژه بررسی پروژه های شهری که در محل استانداری و با حضور معاون عمرانی استاندار، امیر ارتش، مدیرکل راه و شهرسازی، مدیر کل دفتر فنی استانداری و معاونین شهرداری برگزار شد پس از بحث و بررسی در خصوص مباحث مربوط به پادگان 04 تصمیمات جدید و امیدبخشی اتخاذ گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی شورای اسلامی شهر بیرجند؛ حجت الاسلام و المسلمین عبدالرزاق نژاد خاطر نشان کرد: در این جلسه با نظر موافق اعضا مقرر شد کانون بازنشستگان ارتش به مدت دو سال در محل فعلی استقرار داشته باشد و یا اینکه شهرداری مکان دیگری را برای انتقال این کانون اجاره و در اختیار آنها قرار دهد.

وی یادآور شد: همچنین مقرر گردید دیوار داخل پادگان که توسط شهرداری و با هماهنگی مسئولین پادگان 04 کشیده شده و به صورت ناقص اجرا شده به اتمام برسد تا زمینه برای برداشتن دیوار قدیمی مجاور خیابان ارتش فراهم گردد.

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند اذعان داشت: از دیگر موارد مورد موافقت اعضا در این جلسه می توان به بازگشایی همزمان خیابان های معلم و عدل تا دهه فجر و یا حداکثر تا پایان سال جاری در جهت فراهم شدن زمینه حل مشکل ترافیک و سایر خواسته های شهروندان اشاره کرد.

شایان ذکر است پیگیری و اجرای این موارد بر عهده دفتر فنی استانداری و شهرداری بیرجند خواهد بود.