به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی شورای اسلامی شهر بیرجند روز گذشته جلسه علنی شورا با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند در این جلسه با تاکید بر تعامل بیشتر شورا و شهرداری با بنیاد شهید اظهار داشت: این تعامل بدون شک نتایج درخشان و قابل توجهی را به بار می آورد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالرزاق نژاد یادآور شد: ضرورت توجه به فعالیت‌های مشترک بین بنیاد شهید و شهرداری با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت احساس می شود.

وی اضافه کرد: شهدا متعلق به شخص و گروه خاصی نیستند  و اگر بتوانیم یاد شهدا را زنده نگه داریم قطعا جامعه و ارزش های حاکم بر آن بیمه خواهد شد.

نوفرستی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند خواست تا نسبت به بهسازی گلزار شهدا و نگهداری از آن همکاری لازم را به عمل آورند.

شایان ذکر است در جریان این نشست، در خصوص مهمترین برنامه‌های فی‌مابین این دو نهاد، مشکلات و چالش‌ها و ارائه راهکارهای مناسب گفت‌وگو و تبادل نظر صورت پذیرفت.

در ادامه جلسه روز گذشته شورا، رئیس بانک قرض الحسنه مهر ایران با حضور در شورا به بیان خدمات این بانک در راستای وصول عوارض شهروندان و حمایت از کارگران و کارمندان شهرداری پرداخت و اعلام نتایج این نشست به جلسات آتی و پس از انجام بررسی های لازم موکول شد.

گفتنی است در این جلسه مکاتبات و لوایح شهرداری و کمیسیون های شورا نیز با حضور اعضا مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.