به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی شورای اسلامی شهر بیرجند، روز گذشته نشست مشترک اعضای شورای شهر و مجموعه ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان در صحن علنی شورا برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند با اشاره به اینکه خادمی اهل بیت علیهم السلام یک نعمت الهی است گفت: توفیق همکاری با ستاد عتبات عالیات برای ما ارزشمند است و هر آنچه که در توان ما باشد در این راه و مسیر در انجام آن کوتاهی نخواهیم کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالرزاق نژاد اظهار داشت: ستاد عتبات دارای جايگاه ویژه و معنوی نزد مردم‌است و افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند همواره با انگیزه و دل و جان در این حوزه فعالیت کرده‌ اند.

وی سرمایه این مجموعه را نیروهای خدومی دانست که در آن با انگیزه فعالیت می کنند و ادامه داد: مجموعه شهرداری و شورا آماده همکاری با ستاد عتبات می باشد

در ادامه رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای این ستاد اظهار داشت: در سال ۱۴۰۱ سهمیه استان برای کمک به بازسازی عتبات عالیات افزایش چشمگیری داشت و بالغ بر دو برابر مبلغ پیش بینی شده جمع آوری شد.

جوینده با اشاره به هزینه حمل، بسته بندی و... جهت تامین سنگ برای ساخت صحن حضرت فاطمه (س) در نجف، گفت: در زمان کرونا با تامین سنگ برای ساخت این صحن؛ کمک اقتصادی بزرگی به کارخانه های سنگ و سیستم حمل و نقل استان شد.

وی ضمن تقدیر از کمک های شورا و شهرداری به ستاد عتبات بر تداوم همکاری دو مجموعه تاکید کرد.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان گریزی به مصوبه شورا مبنی بر قرار دادن مکانی توسط شهرداری برای اداره عتبات عالیات زد و خواستار مساعدت شورا برای تحقق این امر گردید.

در پایان نیز لوح تقدیر و نشان ارادت از طرف رئیس ستاد عتبات به رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند اعطا شد.