به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی شورای اسلامی شهر بیرجند؛ حجت الاسلام و المسلمین عبدالرزاق نژاد در پیامی مبعث حضرت رسول اکرم (ص) و فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و خواستار حضور پرشور شهروندان در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه شد.

متن پيام به اين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز کشور عزیزمان ایران به برکت خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، قله‌های بلند پیشرفت و تعالی را فتح کرده و انقلاب‌ اسلامی سرچشمه تحول و تعالی در منطقه گردیده و به الگویی موفق برای ملتهای آزاده در مسیر آزادی‌خواهی و احیای هویت اسلامی تبدیل شده است.

ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی و علی الخصوص خانواده بزرگ شهرداری و شورای اسلامی شهر بیرجند، با تبعیت هر چه بیشتر از مقام معظم رهبری و تاکید بر آرمانهای راستین انقلاب، از تمامیت جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند و با حضور حماسی خود در عرصه های مختلف، پایبندیشان را به آرمانهای راستین امام خمینی (ره)، رهبری معظم انقلاب و شهدای والامقام اعلام می نمایند.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن عید مبعث نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) که بالاترین تحول در مقام معنویت و ظهور و بروز نعمت ولایت و هدایت می باشد و همچنین یوم الله ۲۲ بهمن به پیشگاه عموم ملت بزرگ ایران به ویژه مردم شریف بیرجند، از آحاد و اقشار مختلف مردم عزیزمان دعوت می نمایم تا با حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن شرکت نمایند.