به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی شورای اسلامی شهر بیرجند روز گذشته در جلسه علنی شورا، اعضا با افزایش اعتبار در نظر گرفته شده برای پروژه استقبال از بهار شهرداری تا سقف 6 میلیارد تومان موافقت کردند.

رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر بیرجند با اعلام این خبر گفت: در پی درخواست شهرداری مبنی بر اصلاح اعتبار برخی ارقام بودجه ای در متمم، با درخواست شهرداری در افزایش اعتبار جهت پروژه استقبال از بهار موافقت شد.

مهندس سروری افزود: با عنایت به نامه واصله از شهرداری در خصوص تسهیل در روند عملیات اجرایی باغ شهرداری و عدم وجود اعتبار کافی، اعضای شورا با افزایش اعتبار این پروزه نیز موافقت کردند.

وی همچنین به بیان گزارش اقدامات شهرداری در ستاد امر به معروف در پارکهای سطح شهر بر اساس مصوبه شورا پرداخت.

رئیس شورا و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بیرجند نیز در این جلسه با اشاره نامه های مطروحه در کمیسیون فرهنگی اظهار داشت: پس از طرح نامه تغییر نام میدان مادر به نام اداره کل هلال احمر، این امر با مخالفت اعضا مواجه گردید.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالرزاق نژاد با اشاره به درخواست یکی از شهروندان با سابقه 35 ساله در حرفه عکاسی جهت اختصاص مکانی برای برگزاری نمایشگاه دائمی عکس یادآور شد: ضمن استقبال شورا از این پیشنهاد، تلاش خود را برای اختصاص مکانی مناسب برای این امر انجام می دهیم.

وی همچنین از درخواست امور کتابخانه ها مبنی بر اختصاص دیواری در سطح شهر برای معرفی و تبلیغات در خصوص کتاب و کتابخوانی خبر داد که با موافقت اعضا روبرو شد.

لازم به ذکر است در این جلسه شورا، تعدای از نامه ها در خصوص نامگذاری اماکن، میادین و کوچه ها در سطح شهر، تقاضای تقسیط تخلفات ساختمانی و ... توسط منشی شورا قرائت گردید.