رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند روز گذشته در جلسه علنی شورا از طرح موضوع صنوف آلاینده در کارگروه ویژه بررسی پروژه های شهرداری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی شورای اسلامی شهر بیرجند؛ حجت الاسلام و المسلمین عبدالرزاق نژاد با اعلام این خبر گفت: با توجه به مشکلات چندین ساله صنوف آلاینده و بحث جابجایی این اصناف به سایت اختصاصی و با عنایت به بررسی های مکرر این مساله در جلسات شورای شهر بیرجند؛ بررسی بیشتر آن به کارگروه ویژه موکول شد.

در ادامه جلسه، دکتر ویدا ناصری منشی شورای شهر به قرائت نامه های واصله پرداخت که در این میان می توان به نامه دفتر امور شهری مبنی بر ارسال فهرست مشوق های سرمایه گذاری مصوب شورا از سال 1400 تاکنون، افزایش تعرفه فروش محصولات سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری، همکاری شهرداری با گروه جهادی زمینه سازان ظهور در دعوت از کارشناس برجسته مهدویت و بررسی درخواستهای برخی مساجد سطح شهر اشاره کرد.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه دکتر بهترین شهردار بیرجند از کسب رتبه برتر توسط شهرداری در جشنواره شهید رجایی 1402 خبر داد و ابراز امیدواری کرد بتوانیم با همدلی شورا و شهرداری به موفقیت های بیشتری دست یابیم.

همچنین یکی از اعضای شورا ضمن خداقوت به مجموعه شهرداری خواستار اتصال شهرداری به درگاه ملی مجوزها برای رفاه بیشتر شهروندان شد.