به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی شورای اسلامی شهر بیرجند، فرهنگسرای شهر به صورت رایگان برای برگزاری مراسم جشن ازدواج خانواده های کم بضاعت در سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در اختیار قرار می گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند با بیان این مطلب گفت: با نظر موافق اعضای شورا مقرر شد جشن ازدواج خانواده های کم بضاعت در فرهنگسرای شهرداری برگزار شود.

دکتر رضا حسنی صفت در جلسه روز گذشته شورای شهر از موافقت با تمدید قرارداد تاکسی بی سیم به مدت دو سال خبر داد.

وی با توجه به نظر اعضا، خواستار مساعدت شهرداری در بحث اختصاص مکان به مربی سفالگری شد.

در ادامه این جلسه، مصوبات کمیسیون حقوقی شورای شهر مطرح شد و با اگثریت آرا با پرداخت طلب پیمانکار مرکز بیرجند شناسی حداکثر ظرف مدت سه ماه موافقت شد.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر بیرجند با اشاره به بررسی مفصل توافقنامه خرید هواپیما توسط شهرداری و سرمایه گذار بخش خصوصی در این جلسه شورا اظهار داشت: پس از بحث و تبادل نظر با کلیات تفاهم نامه موافقت و مقرر شد گروه مشاوره کارشناسی در حوزه های مختلف قرارداد برای بررسی کامل توسط شهرداری شناسایی و به کار گرفته شوند.

دکتر فرید فروزانفر با اشاره به طرح مباحث مربوط به پناهگاه سگهای بلاصاحب و بحث درختان پادگان در کمیسیون حقوقی افزود: اعضای شورا با استرداد ضمانت نامه شرکت طرف قرارداد شهرداری جهت تامین راننده، که قادر به عمل به تعهدات خود در مهلت قانونی نشده است نیز موافقت نمودند.