صبح امروز دوشنبه 96/9/13  اعضای شورای شهر و شهردار بیرجند با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند دیدار داشتند

 صبح امروز دوشنبه 96/9/13  حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلیرضا عبادی در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر بیرجند، ضمن خوش آمدگویی اظهار داشت: انتخاب شهردار کارآمد، بهترین هدیه برای مردم است، همه باید در خدمت به مردم تلاش کرده و فرصت را از دست ندهیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: شواهد و عملکرد شورا حاکی از این است که کمر همت را برای انجام کاری مفید بسته اند. ما نسبت به آنچه انجام می دهیم مسئول هستیم و فرصت‌ها به‌سرعت پشت سر گذاشته می‌شود و مسئولیت فرصتی است که ارزان نمی توان از دست داد. تلاش همه ی ما باید حمایت از قانون باشد، مدیران باید در حوزه شهری با همدلی و همراهی با اعضای شورای شهر، حل مشکلات شهروندان را در اولویت قرار دهند.

حجت الاسلام عبادی در خصوص تعطیلی تصفیه‌خانه و هدر رفت آب زیاد و همچنین به شکایات مردم از تاریکی برخی پارک های سطح شهر اشاره کرد و اظهار داشت: گزارشاتی داریم که مردم از تاریکی پارک ها گلایه مند هستند و این پارک ها شب ها تاریک هستند و مرکزی برای سوداگری مواد مخدر، قماربازی و اعمال منکر شده اند که باید فکر اساسی بشود.

وی همچنین به موضوع درختان کاج در پادگان ۰۴ بیرجند اشاره کرد و افزود: دیروز دیداری با رئیس دادگستری استان داشتیم که در این دیدار رئیس دادگستری قول داد این موضوع را پیگیری و جلوی این اقدام را بگیرد.

عبادی در پایان خاطرنشان کرد: باید اعتباری که از دست مردم گرفته می‌شود در جهت درست مصرف و صرف استفاده‌های شخصی نشود.

سپس دکتر تقی زاده  رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند با بیان اینکه امیدواریم همه ی ما بتوانیم در خور شهروندان تلاش کنیم و هماهنگی و انسجام لازم را داشته باشیم، گفت: ارتقا شاخص های شهری در ابعاد مختلف، اولویت نخست سیاست های راهبردی شورا است .