اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار بیرجند به همراه جمعی از مدیران شهری از روند اجرایی پروژه های عمرانی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی شورای اسلامی شهر بیرجند، رئیس شورای شهر هدف از این بازدید را امیدآفرینی در شهروندان دانست و گفت: در جریان اجرای امور قرار گرفتن، اطلاع رسانی به شهروندان ، ایجاد انگیزه برای فعالیت بیشتر مدیریت شهری را می توان از اهداف این بازدیدها عنوان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی عبدالرزاق نژاد با اشاره به بازدید از پروژه بلوار شهدای عبادی یادآور شد: با توجه به درخواست های متعدد شهروندان در سالهای گذشته و عدم فراهم بودن زیرساخت های لازم، پروژه بهسازی بلوار شهدای عبادی در حال انجام می باشد که ظرف دو ماه آینده به بهره برداری می رسد.

وی افزود: پروژه میدان شهید فایده نیز علاوه بر ایجاد زیبایی بصری، ارتباط بلوار شهید فایده به سمت کاجستان و مصلی نماز جمعه را تسهیل می کند و کمک شایانی به حل مشکل ترافیک این منطقه می نماید که امیدواریم در هفته دولت سال جاری به بهره برداری برسد.

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند با اشاره به بازدید از پروژه پل شاهرود و بازسازی آن خاطر نشان کرد: با توجه به درخواست های مکرر شهروندان، احداث فضای سبز و زمین ورزشی در خیابان های نصر، پیروزی و ظفر به وسعت 1.2 هکتار نیز در دستور کار شهرداری می باشد.

لازم به ذکر است در پایان این بازدید، اعضای شورا و شهردار بیرجند در مسجد امام علی (ع) حضور یافتند و پس از قرائت نماز، پاسخگوی درخواست های شهروندان بوده و قول مساعد در جهت پیگیری و رفع مشکلات موجود داده شد.