رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند بر دفاع از حقوق شهروندان و توجه شهرداری بر اجرای پروژه های اولویت دار تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی شورای اسلامی شهر بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین مهدی عبدالرزاق نژاد با تاکید بر همدلی و تلاش برای رفع حواشی در شورا؛ از شهردار بیرجند و پرسنل شهرداری بابت انجام وظایف تشکر و قدردانی نمود.

وی با اشاره به ظرفیت بالای پرسنل برای انجام پروژه های اساسی و زیر بنایی بر لزوم استفاده از این ظرفیت اشاره کرد و افزود: علیرغم حمایت همه جانبه شورا از شهرداری؛ در صورت کوتاهی و روزمرگی،  شورا  از ابزار قانونی برای دفاع از حقوق مردم استفاده خواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند با اعلام پروژه های اولویت دار شهر از نگاه شورا به اجرای لاین دوم خیابان ارتش با توجه به ترافیک بالا و ساخت و ساز در محدوده ارتش و شهرک امام علی (ع) اشاره کرد و گفت: اجرای زیرگذر در خیابان های غفاری، ارتش و مهر شهر، تقویت و حمایت از سرمایه گذاران برای انجام پروژه ها و انجام مطالعات انتقال پساب برای تامین آب مورد نیاز بخشی از فضای سبز شهر نیز از پروزه های حائز اهمیت می باشند.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالرزاق نژاد توجه به بازسازی بافت و بناهای  تاریخی از جمله تملک ارگ بهارستان و توجه به زیبا سازی منظر شهری را نیز قابل توجه دانست و خواستار تقویت ناوگان عمومی، ایجاد تنوع در فضای سبز سطح شهر و توجه ویژه به امور فرهنگی شد.