جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی با حضور در دفتر روزنامه امروز خراسان جنوبی با مدیر مسئول، خبرنگاران و کارکنان این مجموعه دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی شورای اسلامی شهر بیرجند؛ رئیس شورای شهر با گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی و با بیان اینکه در عرصه اطلاع‌رسانی این  وجدان افراد است که حکم می کند، اظهار داشت: تعادل برقرار کردن در مطالبه گری در جامعه‌ نیازمند دقت و روحیه جهادی می باشد که روزنامه امروز خراسان‌جنوبی به عنوان رسانه ای مطالبه گر رسالتش را انجام داده است.

دکتر فرید فروزانفر عضو شورای شهر و رئیس کمیسیون حقوقی با اشاره به اینکه حرفه اطلاع رساني و خبرنگاري كاري سخت و پيچيده بوده و داراي جايگاه مهمي در آگاه سازي در جامعه مي باشد افزود: اعتقاد اعضاي اين شورا بر تعامل بين مجموعه مديريت شهري و رسانه هاي جمعي استوار بوده و اين تعاملات باعث اجراي كارهاي با ارزش در شهر و ارتقاء ظرفيت هاي مديريت شهري خواهد شد.

دکتر ویدا ناصری از اعضای شورا و رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بیرجند  هم از عوامل این مجموعه خبری خواست هم چنان که تاکنون همراه و صدای شورا و مردم بوده اند از این پس نیز این همراهی را داشته باشند.

مهندس عباس سروری از دیگر اعضای شورا و رئیس کمیسیون بودجه و امور مالی شورای شهر نیز در این دیدار از عملکرد روزنامه امروز خراسان جنوبی در جهت تنویر افکار عمومی و انعکاس خواسته ها و مشکلات مردم تقدیر کرد.

حجت الاسلام عبدالرزاق نژاد عضو شورا و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بیرجند هم در این دیدار به یک خواسته  مردمی اشاره و از رسانه ها خواست در این زمینه کار کنند.

 وی خواستار مطالبه گری رسانه های استان از مسئولان کشوری شد و از وضعیت معیشتی مردم انتقاد کرد و افزود: مردم از نابسامانی قیمت ها در بازار، افزایش قیمت مسکن و اجاره و... ناراضی هستند و جای این سؤال باقیست که قرار است این افزایش قیمت ها تا کجا ادامه داشته باشد.

 وی به مشکل اشتغال و ازدواج جوانان اشاره و از رسانه ها خواست در قالب مطالبه گری این مشکلات را از مسئولان پیگیری و به اطلاع عموم برسانند.

سردبیر روزنامه امروز خراسان جنوبی هم در این دیدار با قدردانی از اعضای شورای شهر بیرجند که به دنبال تحقق خواسته های مردمی هستند، گفت: ما و شورا در یک راستا حرکت می کنیم چرا که خواسته ما هم توسعه شهر بیرجند و کمک به مردم است. 

احمد حیدری افزود: ما به عنوان رسانه در  کنار تمام مسئولان و دستگاه هایی که به دنبال تحقق خواسته های مردمی و توسعه و آبادانی شهر و استان می باشند، هستیم.

مدیر مسئول روزنامه امروز خراسان‌جنوبی هم با بیان اینکه رسانه ها به پشتوانه شوراها خیلی از مشکلات شهری را به نتیجه رسانده اند، از آمادگی این مجموعه برای انعکاس مشکلات شهر و پیگیری آنها خبر داد و افزود: ما نیاز داریم که مردم پای کار بیایند و مطالبه گری کنند تا رسانه ها هم دستشان برای پیگیری و پاسخگویی مسئولان باز باشد.

وی خواستار حمایت شورای شهر از مباحث فرهنگی در حوزه مطبوعات و رسانه ها شد و از نبود یک دکه مطبوعاتی در شهر انتقاد کرد و اذعان داشت: خراسان جنوبی در حوزه رسانه بسیار قوی عمل کرده است.