به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی شورای اسلامی شهر بیرجند، مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره موسسه خیریه توانمند ساز حضرت رسول (ص) با اعضای شورای شهر دیدار کردند.

رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه حضرت رسول (ص) در جریان این دیدار گفت: این موسسه از موسسات پیشرو در استان است که گام‌های بلندی در زمینه توانمندسازی و استقلال مالی خانواده‌های نیازمند و معلولان به ویژه اشتغال دختران کم‌توان ذهنی، مستمندان و زنان بی سرپرست از طریق ایجاد اشتغال پایدار برداشته است.

اکرامی برایند اقدامات انجام شده درموسسه را تا امروز مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: تا کنون به اهداف مورد نظر رسیده ایم اما در ادامه این راه، درمان و آموزش افراد تحت پوشش این موسسه مدنظر قرار دارد که رسیدن به این مهم همکاری، همراهی و حمایت های اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند را می طلبد.

وی یادآور شد: ایجاد دی کلینیک، موسسه آموزشی و کارگاههای توانمند ساز در برنامه کاری موسسه خیریه حضرت رسول (ص) قرار دارد.

دکتر حسنی صفت رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند نیز خاطر نشان کرد: قطعا تمام تلاش مجموعه برای حمایت موسسه تا جایی که قانون اجازه دهد صرف خواهد شد چون اقدامات این موسسه انتفاعی نبوده و با هدف خیرخواهانه برای مردم انجام می شود.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند در خصوص همکاری چه از لحاظ حقیقی و چه حقوقی قول مساعد دادند.