به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی شورای اسلامی شهر بیرجند، چهل و هشتمین جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی با حضور نمایندگانی از سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری برگزار شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر بیرجند با تاکید بر ضرورت ایجاد زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی در پارکهای سطح شهر بیرجند گفت: برنامه های متعددی برای کاهش آسیب های اجتماعی در سطح پارکها برنامه ریزی شده است.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالرزاق نژاد اظهار داشت: برنامه ریزی و اجرای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی می بایست در سطح پارک ها و بوستان های شهر افزایش یابد.

وی اضافه کرد: با عنایت به اینکه پارک‌ها به عنوان مجموعه‌های فرهنگی و اجتماعی مطرح هستند در این راستا نیاز است گروه‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد نیز همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا تصریح کرد: تجهیزنمازخانه پارک‌ها،پخش اذان، نصب تابلوهای حاوی پیام های فرهنگی و ... از جمله اقدامات فرهنگی اولویت دار در سطح شهر می باشد.

حجت الاسلام عبدالرزاق نژاد ابراز امیدواری کرد به واسطه تعامل و هم افزایی گروههای مردمی و جهادی بتوانیم گام‌های موثرتری در راستای ترویج مسائل فرهنگی در سطح پارکها برداریم.