احداث پارک انقلاب، کاری ماندگار در حوزه فضای سبز شهر بیرجند خواهد بود

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر بیرجند دکتر تقی زاده رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند که به همراه اعضای شورا و شهردار از روند ساخت پارک انقلاب بیرجند بازدید کردند، تاکید کرد: با توجه به این که شهرداری بیرجند ساخت این پارک را به درخواست اهالی این منطقه مبنی برنبود فضای تفریحی، در املاک متعلق به شهرداری احداث می کند ، امیدواریم با توجه به کاربری های خوبی که در آن پیش بینی شده است ، به کار ماندگاری در حوزه فضای سبز بیرجند تبدیل شود.

شهردار بیرجند هم در این بازدید گفت: پارک انقلاب با توجه به کاربری هایی که برای آن پیش بینی شده است به یکی از زیباترین پارک های بیرجند تبدیل خواهد شد.

مهندس جاوید با اشاره به اینکه ، محله انقلاب یکی از محلاتی است که هیچ پارک، فضای سبز و زیرساخت تفریحی قبل از این در آن وجود نداشت به همین دلیل عملیات اجرایی پارک این محله دهه فجر به مساحت 11 هزار مترمربع آغاز شد تا احداث آن در دو فاز اجرایی شود.

به گفته وی عملیات اجرایی این پارک با تغییر کاربری در املاک شهرداری بیرجند با توجه به درخواست اهالی این منطقه برای احداث پارک اجرای می شود که در فاز اول با پیش بینی یک میلیارد و 500 میلیون تومان در حال انجام است و در این پارک هشت غرفه تجاری با سازه پیش ساخته، زمین بازی کودکان، زمین های ورزشی در دو بخش پارک که یکی از آنها زمین چمن مصنوعی است، فضای سبز و... در حال اجرا می باشد.

شهردار بیرجند با اعلام این که مصالح مورد نیاز مانند سنگ ، موزائیک و... خریداری شده است، خاطر نشان کرد جدول گذاری های مورد نیاز در پارک انقلاب انجام شده است و در روزهای آینده در روند اجرای آن در چند جبهه تسریع خواهد شد.

در حاشیه این بازدید تعدادی از اهالی این منطقه مشکلات و درخواست های خود را با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند در میان گذاشتند و شهردار و اعضای شورا قول پی گیری آنها را دادند.

کلنگ زنی عملیات اجرایی نخستین پارک محله انقلاب شهر بیرجند دهه فجر سال گذشته با حضور استاندار و جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی استان به مساحت 11 هزار متر مربع در خیابان کلاهدوز 10 انجام شد.