به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی شورای اسلامی شهر بیرجند، روز گذشته جلسه علنی شورا پس از بازدید جمعی از اعضا از پایگاه شهید حسینی برگزار شد.

شایان ذکر است در ابتدای این جلسه علنی، مصوبات برگشتی هیئت تطبیق قرائت گردید که با نظر موافق اعضا بر برخی از این مصوبات اصرار و مابقی نیز جهت تکمیل مستندات به شهرداری ارجاع گردید.

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند از قرائت نامه های کمیسیون خدمات شهری در جلسه خبر داد و گفت: درخواست شهروند مبنی بر قطعه زمینی در حاشیه میدان فرودگاه جهت استقرار کانکس غذای آماده مطرح گردید که با توجه به نظر مخالف پلیس راهور مقرر گردید مکان دیگری در اختیار ایشان قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالرزاق نژاد از دیگر مصوبات مطرح شده به تخفیف 50 درصدی مکان اجاره ای به شبکه تاکسی بی سیم 133 در بازار روز پاسداران خبر داد.

وی اظهار داشت: در راستای پیشگیری از حوادث نیز مقرر گردید شورا مکاتبات لازم با دستگاههای مربوطه خصوصا اماکن بلند و مهم را انجام داده و همچنین در خصوص رعایت ایمنی های لازم توسط شرکت نفت نیز برنامه ریزی جهت بازدید آتش نشانی با اطلاع نماینده شورا در سازمان آتش نشانی صورت پذیرد.

در ادامه، مصوبات جلسه کمیته ارتقاء سطح خدمات پایانه مسافربری قرائت شد که شامل تفکیک محل ورود ناوگان عمومی و شخصی، انتقال تصاویر دوربین های پایانه به دفتر نظارت و برنامه ریزی برای احداث پایانه مسافربری جدید در افق 25 ساله بود.

در پایان جلسه نیز نامه شهرداری به محیط زیست مبنی بر اقدامات متعدد شهرداری در راستای بهبود محیط زیست مطرح گردید.