به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی شورای اسلامی شهر بیرجند، روز جاری در جلسه رسمی شورای شهر که با حضور کلیه اعضا برگزار شد حجت الاسلام و المسلمین مهدی عبدالرزاق نژاد با حداکثر آرا به عنوان رئیس شورا برای سال سوم دوره ششم انتخاب شد.

گفتنی است ترکیب جدید هیئت رئیسه شورا نیز در این جلسه مشخص شد تا حجت الاسلام عبدالرزاق نژاد با ۹ رای موافق به عنوان ریاست شورا در سال جدید شورا فعالیت نماید.

لازم به ذکر است دکتر رضا حسنی صفت به عنوان نایب رئیس، دکتر ویدا ناصری به عنوان منشی و مهندس عباس سروری تحت عنوان خزانه دار شورا انتخاب و معرفی شدند.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالرزاق نژاد پس از برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورا با اشاره به اینکه پیرو فرمایش امام علی (ع) پست و مقام در نگاه اسلامی آن هیچ ارزشی ندارد گفت: هدف از قبول این مسئولیت تنها توجه به قانونمداری، اخلاق مداری، ایجاد روحیه تلاش و توسعه آفرینی می باشد.

وی ایجاد جو همدلی و وحدت را در مجموعه شورای شهر و در میان نمایندگان مردم را قطعا منجر به توسعه و پیشرفت شهر و توجه به خواسته های شهروندان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه سیره و روش هیئت رئیسه جدید مبتنی بر دوری از افراط و تفریط می باشد اذعان داشت: در طول دوره ریاست و در راستای خدمت به همشهریان از تجربیات تمام اعضا استفاده خواهم کرد.

حجت الاسلام عبدالرزاق نژاد با تشکر و تقدیر از حسن اعتماد تمامی اعضای شورا، از زحمات صادقانه و تلاش ارزشمند هیئت رئیسه قبلی تشکر و قدردانی نمود.

وی اضافه کرد: شوراهای اسلامی شهر به عنوان یک پارلمان محلی از جایگاه والایی برخوردارند که می توانند با تعامل، همدلی و هم افزایی این نهاد مردمی را به جایگاه واقعی خود برسانند .