اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران شهرداری از بانوان شاغل در شهرداری تقدیر و تشکر کردند.

 رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند در حاشیه این دیدار ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا ( س ) و روز زن به همه مادران و بانوان اذعان داشت: بانوان در عرصه اداره امور شهر و کشور در کنار نقشی که در تربیت فرزندان و امور اجتماعی دارند همواره حضور پررنگی داشته اند.
ابراهیم تقی زاده خاطر نشان کرد: زنان جامعه اسلامی با الگو قرار دادن فاطمه زهرا(س) در نقش های مادری، همسری و فعالیت اجتماعی می توانند سرمشقی برای زنان عالم باشند.
وی با تقدیر از خدمات ارزنده بانوان شاغل در شهرداری به گوشه ای از توانمندی های آنها درامور اداری و تخصصی پرداخت و افزود: بانوان شاغل در شهرداری جدا از وظیفه بزرگ مادری و تعلیم و تربیت فرزندان توانسته اند به خوبی در بخش های مختلف اداری و حتی مدیریت واحدها ایفای نقش کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر یادآور شد: موفقیت هر مجموعه ای مرهون همکاری، همدلی و مشارکت صمیمانه و دقت در اجرا و ظرافت های امور توسط بانوان است.
تقی زاده ادامه داد: جایگاه زنان در جامعه به عنوان یکی از نقش های برجسته ای است که نصیب انسان می گردد و سلامت روح و روان خانواده در دست زنان به خصوص مادران است.
به گفته وی خانواده در جامعه اسلامی به انسان مفهوم می دهد و سلامت اجتماع در خانواده و سلامت خانواده نیز مرهون بانوان است.